اهل سنت

آنچه در این وبلاگ مخالف قرآن و سنت بود دور بندازید. الله در قرآن میفرماید:(پس بندگانم را بشارت ده، همان کسانی که سخنان را می شنوند و از نیکوترین آنها پیروی می کنند. اینانند که خداوند هدایتشان کرده و اینانند که خردمندانند». زمر، آیه 17 و 18

اهل سنت

آنچه در این وبلاگ مخالف قرآن و سنت بود دور بندازید. الله در قرآن میفرماید:(پس بندگانم را بشارت ده، همان کسانی که سخنان را می شنوند و از نیکوترین آنها پیروی می کنند. اینانند که خداوند هدایتشان کرده و اینانند که خردمندانند». زمر، آیه 17 و 18

2- بوسیدن قبل از جماع

2- بوسیدن قبل از جماع

حضرت عایشهب فرمودند: پیامبر ج بعضی از همسرانش را می‌بوسید و سپس به سوی مسجد می‌رفت؛ در حالی که وضویی نمی‌گرفت «تجدید وضو نمی‌کرد».[1]

بوسیدن، اثر بسیار مهمی در ایجاد محبت و نزدیکی احساسات دارد و زمینه‌ای برای به هم رسیدن «قرب و محبت زیاد» به حساب می‌آید و اهمیت این عمل به گونه‌ای است که پیامبر ج حتی هنگام روزه‌دار بودن نیز آن را ترک نمی‌کرد. به گونه‌ای که پیامبر همسرانش را می‌بوسید، در حالی که روزه بودند.[2]

ام سلمهل فرمود: «ان رسول الله یُقَبِّلُ وَهُوَ صَائِمٌ»، «رسول الله (زنانشان را) می‌بوسید، در حالی که روزه دار بود».

بوسه، مفید و تحریک آمیز است؛ زمانی که به طول می‌انجامد و دو تا لب روی هم قرار می‌گیرند و چشمان را بر هم نهاده و آن‌ها را باز و بسته می‌کنند، همراه با ارتباط کلی بدن و تبادل نفس‌های گرم و عمیقی که از جان برمی‌خیزد و نگاه‌های هوس انگیز، که همه آنها نفس را شاد و مسرور می‌کند و جوّ مناسبی را برای آغاز جماع آماده می‌نماید.

بوسه فقط مخصوص دو لب نیست؛ بلکه جایز است که بر تمام بدن انجام گیرد، تا اینکه شهوت را تحریک کند و عاطفه را در حدّ بالایی برانگیزاند.



[1]- به روایت ابوداود (179 – 178) و ترمذی (84) و ابن ماجه (502) و امام احمد (207 و 10 و 6/2) در الطهارة. [مؤلف]

آلبانی در صحیح ابوداود (179) می‌گوید: این حدیث صحیح است. [مصحح]

[2]- به روایت امام بخاری (4/179) و امام مسلم (1106) رقم (65) در الصوم. [مؤلف]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد