اهل سنت

آنچه در این وبلاگ مخالف قرآن و سنت بود دور بندازید. الله در قرآن میفرماید:(پس بندگانم را بشارت ده، همان کسانی که سخنان را می شنوند و از نیکوترین آنها پیروی می کنند. اینانند که خداوند هدایتشان کرده و اینانند که خردمندانند». زمر، آیه 17 و 18

اهل سنت

آنچه در این وبلاگ مخالف قرآن و سنت بود دور بندازید. الله در قرآن میفرماید:(پس بندگانم را بشارت ده، همان کسانی که سخنان را می شنوند و از نیکوترین آنها پیروی می کنند. اینانند که خداوند هدایتشان کرده و اینانند که خردمندانند». زمر، آیه 17 و 18

دلیل 18 رد مسیحیت نسبت دروغ و فریب به الله

دلیل 18 رد مسیحیت

نسبت دروغ و فریب به اللهأ

در صفحه‌ی دوم چنین نوشته شده است: «الله آدم را در باغ عدن گذاشت تا در آن کار کند و از آن نگهداری نماید و به او گفت: از همه‌ی میوه‌های درختان باغ بخور، بجز میوه‌ی درخت شناخت نیک و بد؛ زیرا اگر از میوه‌ی آن بخوری مطمئن باش خواهی مرد»[1].

 درصفحه بعدی (صفحه سوم) نوشته شده است: «آن درخت در نظر زن زیبا آمد و با خود اندیشید: میوۀ این درخت دلپذیر می‌تواند خوش طعم باشد و به من دانایی ببخشد، پس از میوۀ درخت چید و خورد و به شوهرش هم داد و او نیز خورد، آن‌گاه چشمان هر دو بازشد و از برهنگی خود آگاه شدند، پس با برگ‌های درخت انجیر پوشش برای خود درست کردند.» ([2]) بعد ازخواندن این دو نص کاملا حیران شدیم که الله تعالی درنخست چگونه برای آدم و حوا تأکید می‌کند که هرگاه از این میوه بخورند، مطمئنا خواهند مرد، ولی بعدها زمانی که آن‌ها از آن میوه خوردند، نمردند، در این‌جا برای انسان سه فکر پیدا می‌شود:

1-   این‌که تصدیق نماید که اللهأ العیاذ بالله، دروغ گفته است و نسبت دادن دروغ به اللهأ کفراست.

2-   این‌که اللهأ با آن‌ها (العیاذ بالله) فریب‌کاری نموده، تا آنان از ترس مرگ از این درخت نخورند و نسبت فریب به اللهأ نیز کفراست.

3-   این‌که الله نمی‌دانست که خوردن این میوه سبب قتل آدم و حوا نشده، این سخن را به شکل تخمینی و خیالی گفته است و نسبت این صفت نیز به اللهأ بی ادبی، بی احترامی و کفر می‌باشد؛ زیرا الله أ به همه چیزعالم و با خبراست.

4-   این‌که اللهأ از دروغ و فریب منزه بوده و بر همه چیزعالم است، بناء این سخنانی که در بایبل ذکرشده و نسبتش به خدا داده شده، همگی کار همان دشمن سرسخت مومنان (پولس یهودی) می‌باشد که دین توحید را خواست تا از اساس ریشه کن نموده، در آن روایت‌های ضد خدا و ضد وحدانیت را جایگزین نمود.

درحالی که وقتی قرآن عظیم الشان را مطالعه نماییم، الله متعالأ برای ما بیان می‌دارد که برای انسان راه خیر و شر را رهنمایی نموده است، او ذات مهربان است، عالمی است که غیب و آشکار همه را خوب می‌داند.



[1] - سفرپیدایش، 15-17، صفحه 2.

[2] - سفرپیدایش، فصل: 3، شماره: 6-7 صفحه سوم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد